کدام پاسخ را می‌پسندید؟ یک سؤال، 3 پاسخ

کدام پاسخ را می‌پسندید؟ یک سؤال، 3 پاسخ

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

ابربرچسب ها

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بیش‌تر اوقات دیدن و خواندن پرسش‌های دیگران، خود، از مطالعه‌ی چندین صفحه‌ی‌ متن اثرگذارتر است. آدم را به فکر فرو می‌برد، ذهن را می‌پروراند، زبان را به گردش درمی‌آورد و قلم را به حرکت وامی‌دارد! این صفحه متعلق به همه‌ی دانش‌آموزان و مشاوران است؛ همه‌‌ی کسانی که دوست دارند بپرسند و همه‌ی کسانی که جواب‌های‌شان راهی است برای عمیق‌تر شدن و درک بیش‌تر مسئله. برای همین، چه دانش‌آموز باشید چه مشاور و پشتیبان، در این‌جا، هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید یاد بگیرید. کدام پاسخ را می‌پسندید؟ یک سؤال، 3 پاسخ- 11 مرداد 94

 

سال دوم را پشت سر گذاشته‌ام و برای اولین بار می‌خواهم در تابستان به کلاس بروم. متأسفانه هنوز با یک برنامه‌ی منضبط و متعادل فاصله دارم!

پاسخ 1- اگر درست انتخاب کنید خیلی زود به برنامه متعادل می‌رسید. برای کلاس رفتن درس‌های سال آینده را انتخاب کنید. برنامه‌ی کلاس و حضور در آن در کنار برنامه‌ی راهبردی (بخش نگاه به آینده) برنامه‌ی شما را منظم می‌کند. مرور درس‌های سال قبل نیز پابه‌پای برنامه‌ی راهبردی حدود یک‌سوم وقت شما را پر خواهد کرد.

پاسخ 2- قرار نیست یک‌شبه ره صد ساله بروید. آهسته و پیوسته حرکت کنید و کارهای ساده را به‌درستی انجام دهید. کسب تجربه، زمان‌بر است و ارزش آن به تحمل سختی‌ها و پشت سر گذاشتن موانع است.

لازم است برنامه‌ی مطالعاتی‌تان را شفاف‌سازی کنید و ساعت کلاس و ساعت مطالعه‌ی شخصی‌تان را از هم جدا کنید و آن‌ها را در دفتر برنامه‌ریزی بنویسید. با بررسی جدول‌های هفتگی دفترتان، تعادل‌ها و عدم تعادل‌ها را کشف می‌کنید و برای روزها و هفته‌های پیش رو تصمیمات بهتری می‌گیرید.

پاسخ 3- همین که تلاش می‌کنید که به یک برنامه‌ی متعادل و منظم برسید آغاز خوبی است. دفتر برنامه‌ریزی بیش‌ترین کمک را به شما در این راستا می‌کند؛ خصوصاً هدف‌گذاری کوتاه‌مدت. پر کردن دفتر  برنامه‌ریزی از آن‌جا که از علمکردتان خبر می‌دهد می‌توانید به‌وضوح ببینید که چگونه عمل می‌کنید و هنگامی که در درسی کم‌کاری یا افراط کردید به‌سرعت تصمیم درست بگیرید. هدف‌گذاری کوتاه‌مدت به این صورت است که مثلاً شما در آغاز صبح تا ظهر برنامه‌ریزی ‌کنید و تلاش ‌کنید چندین ساعت طبق برنامه‌ی خود پیش بروید. با رصد کردن عملکرد خودتان در یک بازه‌ی زمانی مثلاً یک هفته برای هر قدمی که توانستید در راستای منظم بودن و تعادل مطالعاتی بردارید برای خودتان تشویقی در نظر بگیرید. مهم‌ترین کار وقتی در کلاس شرکت می‌کنید این است که درس هر روز را همان روز بخوانید و قبل از رفتن به کلاس پیش‌خوانی داشته باشید. با اجرای این دو تکنیک، همگام با دبیر پیش خواهید رفت و با انگیزه، تابستان خود را سپری خواهید کرد.



نویسنده : دسته : متفرقه , مشاوره وراه های درست زندگی , سوالات و مطالب سخت، علمی، هوشی و جالب , , بازدید : 1951 نظرات() تاریخ : پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت : 16:56

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
فلانی
فلانی درتاریخ 1397/9/9 گفته :
عالی بود هیچ جا نمیتونستم سوالات با پاسخ رایگان
پیدا کنم خیلی ممنون
سنگ مصنوعی
سنگ مصنوعی درتاریخ 1397/9/3 گفته :
سلام
وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم
حانیه حانیه
حانیه حانیه درتاریخ 1397/8/26 گفته :
عالی بود
بلبل
بلبل درتاریخ 1397/8/6 گفته :
عجیب بود
سایان سهرابی
سایان سهرابی درتاریخ 1396/9/15 گفته :
عالیییییییییییییییییییییی
sadegh
sadegh درتاریخ 1396/2/18 گفته :
سلام ممنون من کل کتابامو نوشتم میرم سر کلاس می خوابم
erfan.sh
erfan.sh درتاریخ 1395/12/25 گفته :

سلام
من نمی تونم فایل ها رو دانلود کنم ....
چرا ؟؟؟؟؟
پاسخ:مشکلی ندارد فایل ها درست است . شاید احتمل این است که سیستم شما ویروسی شده است. ولی  لینک ها مشکلی ندارد . من تست کردم و درست بود . امید وارم مشکلتون حل شود. لبخند

mika.fa.ad
mika.fa.ad درتاریخ 1395/11/16 گفته :
خیلی ممنون،عالی بود
زبیح
زبیح درتاریخ 1395/11/13 گفته :
سلام واقعا عالی بودن

اینارو از چه سایتی میگیرید
یزدان
یزدان درتاریخ 1395/10/17 گفته :
واقعا عالی بود فقط اگه می شد پاورپوینت دروس روهم قراربدین عالی تر می شد

نظر سنجی

درس مورد علاقه شما چیست؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دهکده 789 و آدرس dehkade789.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب



Top Blog
دهکده789

789

با يک کليک از ما حمايت کنيد